Τί είναι το AngryNerd.gr;
Το AngryNerd.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που εισάγει και διαθέτει στην Ελλάδα προϊόντα για geeky & nerdy καταστάσεις και είναι αφοσιωμένο στην δυτική κουλτούρα.
Τί μπορώ να αγοράσω από το AngryNerd.gr;
Στο AngryNerd.gr διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα από αντικείμενα προσωπικής χρήσης, όπως πχ t-shirts, μπρελόκ, τσάντες, κοσμήματα καθώς και αντικείμενα που μπορούν να διακοσμήσουν τον χώρο σας ή για καθημερινή χρήση στο σπίτι όπως φιγούρες, αφίσες, κούπες & ποτήρια κ.α.
Με μία πλοήγηση στις δύο βασικές κατηγορίες της ιστοσελίδας μας θα μπορέσετε πολύ γρήγορα να δείτε όλη την γκάμα προϊόντων μας.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε προϊόντα από το αγαπημένο σας θέμα, χρησιμοποιώντας την κατηγοριοποίηση ανά "Θέματα".
Πως μπορώ να αγοράσω κάτι;
Πλοηγηθείτε στις κατηγορίες μας ή δοκιμάστε την αναζήτηση για να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
Αφού βρείτε το προιόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το βάλετε στο καλάθι αγορών σας χρησιμοποιόντας τα ενδεικτικά κουμπιά.
Για να μεταβείτε στο καλάθι αγορών σας πατήστε στην περιοχή ΚΑΛΑΘΙ στο πάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας μας.
Εκεί, μπορείτε να επιβεβαιώσετε τα αντικείμενα και τις ποσότητες που επιθυμείτε, όπως επίσης να επιλέξετε και τρόπο πληρωμής και αποστολής για την παραγγελία σας. Δώστε προσοχή σε έξτρα χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν από τους διάφορους τρόπους πληρωμής και αποστολής.
Αφού σιγουρευτείτε ότι όλα είναι εντάξει μπορείτε να προβείτε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο λογαριασμό σας, εαν έχετε ξανά παραγγείλει από το κατάστημα μας, ή να δημιουργήσετε επί τόπου νέο λογαριασμό.
Μπορείτε επίσης να κάνετε τις αγορές σας σαν επισκέπτης. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα ανοίξει καρτέλα πελάτη στο site μας και τα στοιχεία που θα εισάγετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την αποστολή της συγκεκριμένης παραγγελίας.
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να σας αποσταλεί η παραγγελία και πατήστε το κουμπί "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ".
Εάν επιλέξατε τρόπο πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα για να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
Είναι ασφαλές να παραγγείλω διαδικτυακά;
Ναι!
Ακολουθούμε όλα τα τελευταία SSL & GDPR πρωτόκολλα.
Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι κρυπτογραφημένα στη βάση δεδομένων μας και μπορείτε να ζητήσετε διαγραφή τους, ανά πάσα στιγμή.
Επίσης, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορά ως "Επισκέπτης". Έτσι τα προσωπικά σας δεδομένα (εκτός αυτών που χρειάζονται για την αποστολή) δεν θα αποθηκευτούν στον Server μας.
Γιατί να εγγραφώ ως μέλος;
- Πρώτ'απ'όλα, τα δεδομένα σας θα είναι κρυπτογραφημένα στη βάση δεδομένων μας, οπότε θα είναι ασφαλή.
- Εφόσον τα στοιχεία σας είναι αποθηκευμένα, οι επόμενες παραγγελίες σας μπορούν να ολοκληρωθούν με 1-2 κλικ.
- Δεν θα σας ενοχλήσουμε με emails, εκτός αν έχετε επιλέξει ενημέρωση με Newsletter.
- Ως Μέλος θα μπορείτε να συλλέγετε Exp Points, που μεταφράζονται σε έκπτωση σε επόμενες παραγγελίες.
Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής του AngryNerd.gr είναι οι εξής:
1. Αντικαταβολή
Πληρώστε στην πόρτα σας χωρίς πιστωτική κάρτα ή άλλη ηλεκτρονική / τραπεζική συναλλαγή όταν παραλάβετε την παραγγελία σας. Σε αυτήν την περίπτωση, επιβαρύνεστε με επιπλέον 2€ κόστος αντικαταβολής.
2. Πιστωτική κάρτα (μέσω Eurobank)
Πληρώστε προκαταβολικά και με ασφάλεια για την παραγγελία σας με οποιαδήποτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Visa ή MasterCard μέσω του Ελληνικού Eurobank e-commerce, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση σε σας.
3. Τραπεζικό έμβασμα
Μπορείτε ακόμα να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Σε αυτήν την περίπτωση, τυχόν έξοδα εμβάσματος θα πρέπει να πληρωθούν εξολοκλήρου (OURS, όχι SHARED) από εσάς. Η παραγγελία θα αποσταλεί όταν δούμε την κατάθεση σας στον λογαριασμό μας. Αν η πληρωμή δεν ολοκληρωθεί σε 3 εργάσιμες ημέρες και δεν επικοινωνήσετε μαζί μας, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
4. PayPal
Πληρώστε μέσω της γνωστής και ασφαλούς πλατφόρμας PayPal, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Στη συγκεκριμένη μέθοδο, θα χρεωθείτε την επιπλέον προμήθεια του PayPal.
Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου με πιστωτική κάρτα.
Ο συνήθης λόγος για τον οποίο αποτυχαίνουν οι πληρωμές με πιστωτική είναι το γεγονός ότι οι περισσότερες τράπεζες απαιτούν πλέον επιπλέον έλεγχο για τη συναλλαγή.
Συνήθως, έρχεται push μήνυμα στην εφαρμογή του ebanking σας ή SMS επιβεβαίωσης. Χωρίς αυτά τα βήματα, η τράπεζα σας δεν θα ολοκληρώσει τη συναλλαγή.
Θα καταλάβετε ότι ολοκληρώθηκε η συναλλαγή, όταν το site της Eurobank σας επαναφέρει στη σελίδα του Angrynerd.gr όπου θα επιβεβαιωθεί και η ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;
Η παράδοση της παραγγελίας είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γίνεται γρήγορα και υπεύθυνα, για αυτό και όλες οι παραγγελίες εσωτερικού μεταφέρονται και παραδίδονται από την ΕΛΤΑ Courier (Πόρτα-Πόρτα) η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει την παραγγελία σας στην πόρτα σας, σε μία εργάσιμη μέρα στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας ή 2-3 ημέρες για δυσπρόσιτες περιοχές όπως πχ τα νησιά.
Το κόστος των μεταφορικών εξόδων ανέρχεται στα 2€, ενώ για παραγγελίες άνω των 40€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δώρο από εμάς!
Πρόσφατα, ξεκινήσαμε συνεργασία και με τη Γενική Ταχυδρομική. Έτσι, μπορείτε να την επιλέξετε για την παραγγελία σας. Η αποστολή με αυτήν είναι στα 5€ για μικρά πακέτα, ανεξαρτήτως αντικαταβολής ή μη.
Στον συγκεκριμένο τρόπο αποστολής υπάρχει και ογκοχρέωση που μπορεί να ανεβάσει το κόστος αποστολής σημαντικά, οπότε προσέξτε το τελικό κόστος πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που βρίσκεστε Θεσσαλονίκη, ενημερώστε μας κατά πόσον θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας και να μην πληρώσετε έξοδα μεταφοράς μαρκάροντας την επιλογή “Παραλαβή από το κατάστημα”. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας μέσα σε 7 ημέρες. Κατόπιν αυτού, η παραγγελία σας θα διαγραφεί αυτόματα από το σύστημα.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου αύριο;
Τα πακέτα μας φέυγουν στις 17:00 κάθε μέρα.
Αν η παραγγελία σας γίνει μέχρι τις 16:00 και εφόσον μένετε σε μεγάλο αστικό κέντρο στην ηπειρωτική Ελλάδα, θα σας τα στείλουμε την ίδια ημέρα και θα τα παραλάβετε την επομένη εργάσιμη ημέρα.
Φυσικά, εφόσον δεν χρησιμοποιούμε δικά μας μεταφορικά μέσα αλλά courier, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την ημέρα άφιξης. Ο κανόνας όμως είναι ο παραπάνω.
Για ειδικές περιπτώσεις -όπως π.χ. παράδοση Σαββάτου- επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Μπορώ να κάνω κράτηση κάποιου προϊόντος;
Σαν κανόνα δεν κάνουμε κρατήσεις.
Παρ'όλ'αυτά, κατόπιν συνεννόησης μαζί μας, μπορούμε να σας στείλουμε την παραγγελία σας μέχρι και μία εβδομάδα μετά τη δημιουργία της.
Για παραλαβή από το κατάστημα, έχετε μία εβδομάδα καιρό για να την παραλάβετε.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι! Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί σε οποιοδήποτε στάδιο της, μέχρι πριν την ώρα της συσκευασίας (περίπου μεχρι τις 15:00 καθημερινές).
Όσο νωρίτερα μπορείτε, επικοινωνήστε μαζί μας με οποιονδήποτε από τους τρόπους επικοινωνίας (πιο άμεσο και γρήγορο είναι το τηλέφωνο τις ώρες λειτουργίας) και θα την ακυρώσουμε για εσάς.
Αν έχετε προπληρώσει την παραγγελία (Πιστωτικη Κάρτα), ζητήστε μας επιστροφή των χρημάτων (refund).
Έκανα μια παραγγελία, αλλά το μετάνιωσα και δεν θέλω να την παραλάβω!
Στο Angrynerd.gr πιστεύουμε ότι οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
Έχετε το δικαίωμα να κάνετε άρνηση παραλαβής, αν το μετανιώσετε, όμως:
Το κόστος της συσκευασιάς, αποστολής και επιστροφής βαραίνει εμάς, για μια παραγγελία που επιστρέφει.
Γι'αυτό, σε επόμενη παραγγελία σας, θα πρέπει να την προπληρώσετε (Πιστωτική Κάρτα, Κατάθεση) για να σας την στείλουμε.
Σε περίπτωση που η παραγγελία είναι προπληρωμένη και δεν την παραλάβετε, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων αλλά θα παρακρατηθούν τα έξοδα αποστολής.
Αν επαναληφθεί, διατηρούμε το δικαίωμα να μην εξυπηρετήσουμε άλλη παραγγελία σας.
Τι είναι τα Exp Points;
Τα Exp points είναι ο τρόπος με τον οποίο ανταμείβουμε τους πελάτες μας!
Με κάθε αγορά από το κατάστημά μας, κερδίζετε exp points.
Για κάθε 1 € αγορών, παίρνετε 3 exp points, τα οποία συγκεντρώνονται στον λογαριασμό σας και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά για έκπτωση. Κάθε exp point αντιστοιχεί σε 1 cent έκπτωσης. Έτσι, μετά από μία παραγγελία 50 €, έχετε 50Χ3 exp points. Δηλαδή, 1,5 € έκπτωσης σε μελλοντική σας παραγγελία.
Οι πόντοι ενεργοποιούνται για εκπτωση 1 εβδομάδα μετά την αρχική παραγγελία σας.
Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στο ταμείο της ιστοσελίδας μας, μέσω του πεδίου "exp points για χρήση" στη δεξιά πλευρά της σελίδας, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Σε πλαίσιο ακριβώς κάτω απο το πεδίο "exp points για χρήση", εμφανίζονται οι διαθέσιμοί σας πόντοι.
Exp Points συγκεντρώνονται μόνο αν είσαστε εγγεγραμμένοι πελάτες. Αν κάνετε αγορές σαν επισκέπτες, δεν κρατιούνται στο σύστημά μας.
Τι γίνεται με τα τελειωμένα προϊόντα;
Πολλά από τα προϊόντα μας αναπόφευκτα τελειώνουν και θα δείτε το αυτοκόλλητο “OUT” στη φωτογραφία τους. Προσπαθούμε να τα αναπληρώνουμε όσο συχνά μπορούμε.
Σ’αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Ενημερώσου με email” στη σελίδα του προϊόντος. Αφού δώσετε το email σας στο αναδυώμενο παράθυρο, θα ενημερωθείτε αυτόματα τη στιγμή που θα γίνει διαθέσιμο.
Ακόμα κι έτσι, κάποια στιγμή, μερικά από τα συλλεκτικά μας είδη σταματάνε να παράγονται. Για κάποιο διάστημα (κι εφόσον υπάρχει ζήτηση) θα προσπαθήσουμε να τα φέρουμε από άλλους προμηθευτές. Αν δεν υπάρχουν, οι κωδικοί θα απενεργοποιηθούν.
Γιατί κάποια από τα προϊόντα ακριβαίνουν;
Μερικά από τα προϊόντα (ειδικά μετά από restock) μπορεί να ακριβύνουν.
Αυτό είναι το τίμημα του να εμπορεύεσαι συλλεκτικά είδη.
Κάποιες από τις παραγωγούς εταιρίες μπορεί να ανεβάσουν τις τιμές τους. Αυτό θα γίνει λόγω φόρων εισαγωγής-εξαγωγής, κόστη εργασίας, αλλαγή στην ισοτιμία νομισμάτων ακόμα και δημοφιλία των προϊόντων.
Από τη μεριά μας, προσπαθούμε να απορροφήσουμε μέρος του έξτρα κόστους, αλλά αργά ή γρήγορα η αύξηση θα περάσει και στην τελική τιμή.
Αυτό βέβαια δουλεύει αμφίδρομα. Μόλις προμηθευτούμε κάτι σε μειωμένη τιμή, θα το δώσουμε σε προσφορά.
Θέλω κάτι που δεν υπάρχει στο site!
Είμαστε υπερήφανοι για την ποικιλία μας. Αυτό δε σημαίνει ότι τα έχουμε όλα (πρακτικά αδύνατο).
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, email ή Facebook μήνυμα για να δούμε αν μπορούμε να βρούμε αυτό που θέλετε.
Στείλτε μας μια φωτογραφία με το όνομα του αντικειμένου ή ακόμα και το link απ’όπου το είδατε και θα το ψάξουμε.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Στο AngryNerd.gr θέλουμε να μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Γι’αυτό και μπορείτε να επιστρέψετε (κατόπιν συνεννόησης) κάποιο προϊόν που αγοράσατε από εμάς μέσα στο διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
- Εάν το προϊόν ανήκει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:
1. Σας παραδόθηκε με ζημιά που προέκυψε κατά την παράδοση σε εσάς.
2. Πρόκειται για εργοστασιακά ελαττωματικό προϊόν.
3. Παραλάβατε λάθος προϊόν (λάθος εκτέλεση παραγγελίας εκ μέρους μας)
τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από το AngryNerd.gr.
- Εάν δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν που παραλάβατε πάλι μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερών.
Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Επίσης, η συσκευασία πρέπει να μην έχει ανοιχθεί και να μας έρθει σε καλή κατάσταση μέσα στο κουτί που σας το στείλαμε.
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αντικατάσταση του προϊόντος (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα τεμάχια), αλλαγή του με κάποιο άλλο ή επιστροφή της χρηματικής του αξίας.
Όλες οι αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μέσα σε επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής από εμάς.
Για όλες τις επιστροφές χρειάζεται να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας!
Τι θεωρείται εργοστασιακά ελαττωματικό προϊόν;
Ελαττωματικό προϊόν θεωρείται αυτό που σας έρχεται χαλασμένο σε σφραγισμένο και σε καλή κατάσταση κουτί (αλλιώς μπαίνει στην κατηγορία ζημιάς που προέκυψε κατά την παράδοση σε εσάς).
Μπορεί να είναι κάτι σπασμένο ή κάτι που δεν κάνει αυτό που πρέπει (πχ ένα φωτιστικό που δεν ανάβει).
ΔΕΝ είναι μία συλλεκτική φιγούρα που δώσαμε να παίξει σε ένα παιδί και την έσπασε.
Επίσης, καθώς πολλά από τα συλλεκτικά αντικείμενα βάφονται στο χέρι, μία μικρή ατέλεια στη βαφή ΔΕΝ θεωρείται ελαττωματικό προϊόν.