Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

Τί είναι το AngryNerd.gr;

Το AngryNerd.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που εισάγει και διαθέτει στην Ελλάδα προϊόντα για geeky & nerdy καταστάσεις και είναι αφοσιωμένο καθαρά και μόνο στην δυτική κουλτούρα.


Τί μπορώ να αγοράσω από το AngryNerd.gr;

Στο AngryNerd.gr διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα από αντικείμενα προσωπικής χρήσης, όπως πχ μπρελόκ, τσάντες, κοσμήματα κ.α. και αντικείμενα που μπορούν να διακοσμήσουν τον χώρο σας ή για καθημερινή χρήση στο σπίτι όπως πχ φιγούρες, αφίσες, κούπες & ποτήρια κ.α.

Με μία πλοήγηση στις δύο βασικές κατηγορίες της ιστοσελίδας μας θα μπορέσετε πολύ γρήγορα να δείτε όλη την γκάμα προϊόντων μας.


Πως μπορώ να αγοράσω κάτι;

Πλοηγηθείτε στις κατηγορίες μας ή δοκιμάστε την αναζήτηση για να βρείτε αυτό που ψάχνετε.

Αφού βρείτε το προιόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το βάλετε στο καλάθι αγορών σας χρησιμοποιόντας τα ενδεικτικά κουμπιά.

Για να μεταβείτε στο καλάθι αγορών σας πατήστε στην περιοχή ΚΑΛΑΘΙ στο πάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας μας.

Στο καλάθι αγορών σας μπορείτε να επιβεβαιώσετε τα αντικείμενα και τις ποσότητες που επιθυμείτε, όπως επίσης να επιλέξετε και τρόπο πληρωμής για την παραγγελία σας.

Αφού σιγουρευθείτε ότι όλα είναι εντάξει μπορείτε να προβείτε και στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας χρησιμοποιόντας τα κουμπιά "Έχω Λογαριασμό" εαν έχετε ξανά παραγγείλει από το κατάστημα μας ή 'Δεν Έχω Λογαριασμό" εαν παραγγέλνετε για πρώτη φορά.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να σας αποσταλεί η παραγγελία και πατήστε το κουμπί "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ".

Εάν επιλέξατε τρόπο πληρωμής μέσω Paypal ή πιστωτική μέσω Viva θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα για να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.


Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής του AngryNerd.gr είναι τέσσερεις:

1. Αντικαταβολή

Πληρώστε στην πόρτα σας χωρίς πιστωτική κάρτα ή άλλη ηλεκτρονική / τραπεζική συναλλαγή όταν παραλάβετε την παραγγελία σας.

2. Paypal

Πληρώστε προκαταβολικά και με ασφάλεια για την παραγγελία σας μέσω του Paypal χρησιμοποιώντας όλες τις γνωστές πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.

3. Πιστωτική κάρτα μέσω Eurobank

Πληρώστε προκαταβολικά και με ασφάλεια για την παραγγελία σας με οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα μέσω του Ελληνικού Eurobank e-commerce, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση σε σας.

4. Μπορείτε ακόμα να καταθέσετε τα λεφτά της παραγγελίας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Σε αυτήν την περίπτωση, τυχόν έξοδα εμβάσματος θα πρέπει να πληρωθούν από εσάς.

Ποιοί είναι οι τρόποι αποστολής;

Η παράδοση της παραγγελίας είναι πολύ σημαντικό για εμάς να γίνεται γρήγορα και υπεύθυνα, για αυτό και όλες οι παραγγελίες εσωτερικού μεταφέρονται και παραδίδονται από την ΕΛΤΑ Courier (Πόρτα-Πόρτα) η οποία αναλαμβάνει να παραδώσει την παραγγελία σας στην πόρτα σας, σε μία εργάσιμη μέρα στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας ή 2-3 ημέρες για δυσπρόσιτες περιοχές όπως πχ τα νησιά.

Το κόστος των μεταφορικών εξόδων ανέρχεται στα 2€ για παραγγελίες κάτω των 20€ ενώ για παραγγελίες άνω των 20€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δώρο από εμάς!

Σε περίπτωση που βρίσκεστε Θεσσαλονίκη, ενημερώστε μας κατά πόσον θέλετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την αποθήκη μας και να μην πληρώσετε έξοδα μεταφοράς μαρκάροντας την επιλογή “Παραλαβή από το κατάστημα”. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας μέσα σε 7 ημέρες. Κατόπιν αυτού, η παραγγελία σας θα διαγραφεί αυτόματα από το σύστημα.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου αύριο;

Τα πακέτα μας φέυγουν στις 17:00 κάθε μέρα.

Αν η παραγγελία σας γίνει μέχρι τις 16:00 και εφόσον μένετε σε μεγάλο αστικό κέντρο στην ηπειρωτική Ελλάδα, θα σας τα στείλουμε την ίδια ημέρα και θα τα παραλάβετε την επομένη εργάσιμη ημέρα.

Φυσικά, εφόσον δεν χρησιμοποιούμε δικά μας μεταφορικά μέσα αλλά courier, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την ημέρα άφιξης. Ο κανόνας όμως είναι ο παραπάνω.

Για ειδικές περιπτώσεις -όπως π.χ. παράδοση Σαββάτου- επικοινωνείστε μαζί μας τηλεφωνικά, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.


Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι! Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί σε οποιοδήποτε στάδιο της, μέχρι πριν την ώρα της συσκευασίας (περίπου μεχρι τις 15:00 καθημερινές).

Όσο νωρίτερα μπορείτε, επικοινωνείστε μαζί μας με οποιονδήποτε από τους τρόπους επικοινωνίας (πιο άμεσο και γρήγορο είναι το τηλέφωνο τις ώρες λειτουργίας) και θα την ακυρώσουμε για εσάς.

Αν έχετε προπληρώσει την παραγγελία (π.χ Paypal), ζητήστε μας επιστροφή των χρημάτων (refund).

Τι είναι τα Exp Points;

Τα Exp points είναι ο τρόπος με τον οποίο ανταμείβουμε τους πελάτες μας!

Με κάθε αγορά από το κατάστημά μας, κερδίζετε exp points.

Για κάθε 1 € αγορών, παίρνετε 3 exp points, τα οποία συγκεντρώνονται στον λογαριασμό σας και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε μελλοντική σας αγορά για έκπτωση. Κάθε exp point αντιστοιχεί σε 1 cent έκπτωσης. Έτσι, μετά από μία παραγγελία 50 €, έχετε 50Χ3 exp points. Δηλαδή, 1,5 € έκπτωσης σε μελλοντική σας παραγγελία.

Οι πόντοι ενεργοποιούνται για εκπτωση 1 εβδομάδα μετά την αρχική παραγγελία σας.

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στο καλάθι αγορών σας, μέσω της επιλογής "Θέλω να χρησιμοποιήσω ΧΧΧ exp points που έχω συλλέξει! Θα μετατραπούν σε έκπτωση αξίας Χ,ΧΧ€", πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

ExpPoints συγκεντρώνονται μόνο αν είσαστε εγγεγραμένοι πελάτες. Αν κάνετε αγορές σαν επισκέπτες, δεν κρατιούνται στο συστημά μας.


Τι γίνεται με τα τελειωμένα προϊόντα;

Πολλά από τα προϊόντα μας αναπόφευκτα τελειώνουν και θα δείτε το αυτοκόλλητο “OUT” στη φωτογραφία τους. Προσπαθούμε να τα αναπληρώνουμε όσο συχνά μπορούμε.

Σ’αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Ενημερώσου με email” στη σελίδα του προϊόντος. Αφού δώσετε το email σας στην αναδυώμενο παράθυρο, θα ενημερωθείτε αυτόματα τη στιγμή που θα γίνει διαθέσιμο.

Ακόμα κι έτσι, κάποια στιγμή, μερικά από τα συλλεκτικά μας είδη σταματάνε να παράγονται. Για κάποιο διάστημα (κι εφόσον υπάρχει ζήτηση) θα προσπαθήσουμε να τα φέρουμε από άλλους προμηθευτές. Αν δεν υπάρχουν, οι κωδικοί θα απενεργοποιηθούν.


Γιατί κάποια από τα προϊόντα ακριβαίνουν;

Μερικά από τα προϊόντα (ειδικά μετά από restock) μπορεί να ακριβύνουν.

Αυτό ειναι το τίμημα του να εμπορεύεσαι συλλεκτικά είδη.

Κάποιες από τις παραγωγούς εταιρίες μπορεί να ανεβάσουν τις τιμές τους. Αυτό θα γίνει λόγω φόρων εισαγωγής-εξαγωγής, κόστη εργασίας, αλλαγή στην ισοτιμία νομισμάτων ακόμα και δημοφιλία των προϊόντων.

Από τη μεριά μας, προσπαθούμε να απορροφησουμε μέρος του έξτρα κόστους, αλλά αργά ή γρήγορα η αύξηση θα περάσει και στην τελική τιμή.

Αυτό βέβαια δουλεύει αμφίδρομα. Μόλις προμηθευτούμε κάτι σε μειωμένη τιμή, θα το δώσουμε σε προσφορά.


Θέλω κάτι που δεν υπάρχει στο site!

Είμαστε υπερήφανοι για την ποικιλία μας. Αυτό δε σημαίνει ότι τα έχουμε όλα (πρακτικά αδύνατο).

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, email ή Facebook μήνυμα για να δούμε αν μπορούμε να βρούμε αυτό που θέλετε για εσάς.

Στείλτε μας το link απ’όπου το είδατε και θα το ψάξουμε.


Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Στο AngryNerd.gr θέλουμε να μείνετε ικανοποιημένοι από την αγορά σας. Γι’αυτό και μπορείτε να επιστρέψετε (κατόπιν συνεννόησης) κάποιο προϊόν που αγοράσατε από εμάς μέσα στο διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

  • Εάν το προϊόν ανήκει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Σας παραδόθηκε με ζημιά που προέκυψε κατά την παράδοση σε εσάς.

2. Πρόκειται για εργοστασιακά ελαττωματικό προϊόν.

3. Παραλάβατε λάθος προϊόν (λάθος εκτέλεση παραγγελίας εκ μέρους μας)

τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από το AngryNerd.gr.

  • Εάν δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν που παραλάβατε πάλι μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερών.

Σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Επίσης, η συσκευασία πρέπει να μην έχει ανοιχθεί.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε αντικατάσταση του προϊόντος, αλλαγή του με κάποιο άλλο ή επιστροφή της χρηματικής του αξίας.

Όλες οι αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μέσα σε επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής από εμάς.

Για όλες τις επιστροφές χρειάζεται να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας!



Μείνετε Ενημερωμένοι

Εισάγετε το email σας για να λαμβάνετε τις προσφορές και τα νέα μας!